پرفروش‌ترین گجت دنیا را به خاطر بسپارید

تنوع

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

پرفروش‌ترین گجت دنیا را به خاطر بسپارید

آیا می‌دانستید پرفروش‌ترین گوشی دنیا گلکسی یا آیفون نیست؟ شاید برای عده زیادی تعجب‌برانگیز نباشد، اما گوشی نوکیا 1100 با فروش 250 میلیون عددی، پرفروش‌ترین گوشی تاریخ بوده است. نه‌تنها پرفروش‌ترین گوشی که در واقع این گوشی پرفروش‌ترین گجت دنیا نیز لقب گرفته است!


دلیل اصلی و روشن فروش بالای این گوشی قیمت آن است که با صرف تنها چند دلار به‌جای پرداخت صدها دلار برای یک اسمارت‌فون می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه کنید.
شاید با گذر زمان ویژگی‌های 1100 را از یاد برده باشید؛ صفحه‌نمایشی تک‌فام یا سیاه‌وسفید که تنها 4 خط نوشته را پشتیبانی می‌کرد با رزولوشن 96 در 65 پیکسل. این گوشی هیچ مرورگر اینترنتی و دوربینی نداشت و تنها برای تماس و ارسال پیامک ساخته شده بود و در ضمن دو بازی هم داشت که طبیعتاً یکی از آن‌ها «مار» بود!
اما عنوان پرفروش‌ترین اسمارت‌فون نیز به اپل آیفون 5s می‌رسد. تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که بیش از 100 میلیون عدد از این اسمارت‌فون تاکنون به فروش رسیده که همچنان این عدد در حال افزایش است؛ پس عجیب نیست که شاید در آینده‌ای نه چندان دور اعلام شود که فروش آیفون از نوکیا 1100 هم پیشی گرفته است!
آمار دقیقی راجع به دومین اسمارت‌فون پرفروش تاریخ نیست اما احتمالا می‌توان گوشی گلکسی S III را با فروشی معادل 50 میلیون عددی (طبق آمار سال 2013) دومین اسمارت فون پرفروش نامید.

 

www.digikala.com


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: